Kreiranjem audiovizualnog medijskog sadržaja učenici Novinarske sekcije uključili su se u ovogodišnju kampanju „Dani medijske i informacijske pismenosti: Digitalno snažni“koja je održana od 26. oktobra do 05. novembra 2024. godine.
Osim audiovizualnog medijskog sadržaja učenici su vodili dnevnik svojih medijskih navika, analizirali ih, kao i emocije vezane za korištenje istih, i za sam kraju provjerili su koliko su medijski pismeni putem kviza.
Ne postoji jedna općeprihvaćena definicija medijske pismenosti. “Školske” definicije medijske pismenosti su brojne, a osnovna definicija medijske pismenosti podrazumijeva “sposobnost građana/ki da pristupe, analiziraju i proizvode informacije sa konkretnim učincima”. Medijska pismenost promiče vještine kritičkog razmišljanja koje omogućuju ljudima da nezavisno biraju:
- koje će medijske sadržaje pratiti,
- kako da interpretiraju informacije koje primaju putem kanala masovnog komuniciranja
Cijeli niz faktora određuje uticaj medijskog sadržaja, uključujući i razumijevanje elemenata uključenih u proces medijskog komuniciranja:
- komunikator, odnosno onaj ko proizvodi medijski sadržaj;
- funkcija ili svrha s kojom nastaje medijski sadržaj;
- vrsta medija i pojedinačne karakteristike različitih vrsta medija;
- ciljna publika